۴ پاسخ

پسر منم سرما خورده بود میگف ماما😂😍

منم دخترم تا خسته میشه یا گشنشه ی بند میگه ماما... به به
اینقدم بامزه میشه دلم‌میخواد بخورمش

پسر من از پنچ ماهگی میگه ماما و تازگیا هم بَ بَ میگفت اما چند روزه نمیگه و فقط جیغ میزنه
نگرانم چرا یعدفعه نمیگه؟؟

ای جونم😍😍😍

سوال های مرتبط