پسر منم سرما خورده بود میگف ماما😂😍
منم دخترم تا خسته میشه یا گشنشه ی بند میگه ماما... به به
اینقدم بامزه میشه دلممیخواد بخورمش
پسر من از پنچ ماهگی میگه ماما و تازگیا هم بَ بَ میگفت اما چند روزه نمیگه و فقط جیغ میزنه
نگرانم چرا یعدفعه نمیگه؟؟
ای جونم😍😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.