مامانا اینم سوپ واسه شاهان چطوره؟

تصویر
۹ پاسخ

درخواست میدی من‌پرم عزیزم ببینم چند تا شاهان داریم گهواره

الهی..اون یه لاخ رشته منو کشته خخخخخ

سبزی هاش و ریز تر کن ک توی گلوش نچسبه البته آخرش حتما میکس میکنی

یه تجربه بگم هویج و سیب‌زمینی رو رنده کن بریز هم زود میپزه هم لعاب دار میشه جو دو سر پرک هم بریز نوش جانش

نوش جونش 💙💙

به نظرم آبش خیلی زیاده این جوری همه ی ویتامیناش از بین میره

کره ریختی یاروغن

عالی کمش کن بزار قشنگ بپزه

عالی جوپرک هم بریز اگه داری

سوال های مرتبط

مامان البالو مامان البالو ۱۲ ماهگی
مامان مهواو تو راهی مامان مهواو تو راهی هفته نهم بارداری
مامان جوجو من🐣 مامان جوجو من🐣 ۱ سالگی
مامان چراغ خونه مامان چراغ خونه ۱ سالگی
مامان آقا شاهان مامان آقا شاهان ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۹ ماهگی