سلام هفته چندباید بریم معاینه لگن

۶ پاسخ

من ۳۷هفته و ۴ روزم امروز میرم

ب من گف۳۶

بعد معاینه ادم زایمان میکنه

از ۳۸هفته به بعد

دکتر به من گفت هفته 39بیا

۳۷ فک کنم

سوال های مرتبط

مامان 🧿آوینا جون🩷 مامان 🧿آوینا جون🩷 ۹ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آلا جون مامان آلا جون ۳ ماهگی