به پسرم میتونم اب معدنی بدم

۴ پاسخ

نه اب معدنی خوب نیست
اب جوشیده
اگه نمیتونی اب جوشیده و میدونی اب لوله کشی بد نیست و خودتون هم میخورید همین یبار رو بده
من به پسرم چند بار اب لوله کشی دادم

کلا سعی کن چیزای بسته بندی به بچه نده چه آب باشه چه خوراکی هایی مثله سرلاک. ولی اگه مجبوری بده، همیشه آب جوشیده بریز تو فلاسکش و همراهت باشه

نه نده

اگ‌مجبوری بده اگ‌ن آب جوشیده خنک
آب معدنی چون تو بطری پلاستیکیه و تو معرض آفتاب خوب نی

سوال های مرتبط

مامان سامین👶🏻🧸♥️🍃 مامان سامین👶🏻🧸♥️🍃 ۸ ماهگی
مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان سامیار و تودلی مامان سامیار و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دیار مامان دیار ۱۷ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۱ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 ۸ ماهگی