۲ پاسخ

به خاطر دندون
پسر بزرگم همین چهار ماهگی شروع شد یهو ساعت سه شب جیغ میزد یه نفس یادمه اینقدر تو خیابون دور می‌خوردیم تا ساعت ده صبح که گیج میشد می‌خوابید آن موقع فکر میکردم دل درده تا یه دکتر دارو داد که خارش لثه اش آروم شد کمتر گریه میکرد

پسر منم گریه میکرد انگشت پاشو ماساژ میدادم راحت میشد یکم کم خونه انگار رگ پاش بگیره اینجور میشد

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی