دوستان
برای آزمایش و سونوی nt باید ناشتا بود؟

۷ پاسخ

فقط هر ساعتی رفتی سونو،ازمایشتم همون روز برو

من واسه دخترم میدونستم نیاز به ناشتایی نداره صبحش یه دل سیر آش خوردم بعد سونو که رفتم آزمایش ازم پرسید صبحانه چی خوردم گفتم آش گفت نه برو فردا بیا😁 صبحانه غذای سنگین و چرب نخور

سلام نه عزیزم

نه عزیزم
اتفاقا باید یه چیز شیرین بخوری بچه بیدار شه تکون بخوره
ازمایش هم ناشتایی نیاز نداره

نه اول برو سونگرافی ابمیوه شیرین بخور بعد با جواب سونو برو ازمایش ناشتا بودم نمیخواد

نه عزیزم

نه عزیزم ناشتایی نیار نیس

سوال های مرتبط

مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آراد💙 مامان آراد💙 ۱ ماهگی
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم هفته بیست‌وهشتم بارداری