🤮🤮🤧اسن دلپیچه و نفخ بعد سزارین منو آخر میکشه 😭😭😭

۴ پاسخ

با مشورت دکترت هیوسین بخور با دمپریدون عالیه

خداروشکر بعد سز هیچ مشکلی نداشتم

سز کردی تازگی ادامس نعنایی واسه نفخ خوبه من بیمارستان گفتن

😂😂😂😂

سوال های مرتبط