۵ پاسخ

من ک خوردم

پپرونی چون تنده ممکنه معده شو تحریک کنه
اگه رفلاکس یا کولیک نداره یکمی رفع هوس بخور ♥️

نباع چرا بد باشه

من خوردم بچم ضعف کرد از دل درد

عزیزم بچه چندمته
آخه همش سولای مسخره می‌پرسی
آنم روزی چند تا

سوال های مرتبط

مامان آرادکوچوکو💙 مامان آرادکوچوکو💙 ۹ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۱۶ ماهگی
مامان سارا جون مامان سارا جون ۵ ماهگی