۷ پاسخ

برا من تو انتی گفت ۶۰ درصد دختره
تو آنومالی هم دختر بود

منکه ۱۱هفته گف پسره انومالی هم پسرشد

بمن هفته 12 گفت احتمالا دختره، الان آمینیو دادم گفت دختره

خب خوبه😁❤️

بستگی به دقت دستگاه سونو گرافی و دکتر داره اگر جایه خوبی رفتی احتمال زیاد درسته
به من گفتن دختره دخترم شد

برای من ان تی کامل مشخص بود
یعنی احتمال نداد
جنسیت قطعی گفت و درست بود

بستگی داره چجوری بهت بگه
آلتشو ببینه یا فقط حدس بزنع

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری