۳۵ هفتمه آب هویچ بخورم اشکال نداره؟

۷ پاسخ

والا من از اولم گاهی میخوردم،هویجم میخوردم

من از اول بارداریم هم اب هویج هم هویج خودشو میخورم

نبابا

نه عزیزم یبار بی مورده

نه در حد یکی لیوان دو لیوان اشکال نداره

نه بابا زیاده روی فقط نباید بکنی و سه ماه اول ممنوع

بخور من از همون اول گهگاه میخوردم

سوال های مرتبط

مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان انگور مامان انگور ۱۲ ماهگی
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی