خانما 37 هفتمه ترشح پنیری دارم اشکال نداره؟

۱ پاسخ

باید بری پیش دکترت
ترشح پنیری معمولا نشونه عفونته
برو چکت کنه دکتر

سوال های مرتبط

مامان آیهان نیهان مامان آیهان نیهان ۱۴ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۵ ماهگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۴ ماهگی