کسی هست اینجا به بچه اش ک 8 ماهش باشه ی وعده بده؟؟؟

۳ پاسخ

من صبحانه حتما.‌...ناهار گاهی.....عصر میوه حتما میدم...
اگه وقت نمیکنی بدی اصلا عذاب وجدان نگیر چون واقعا مقداری که در بهترین حالت میخورن خیلی کمه و سیر کننده نیس ویتامینی هم نداره در مقابل شیر.
زیر یه سال فقط تست حساسیت غذاها و تشکیل عادات غذایی بیشتر هست

نه من سه وعده میدم با میانوعده

یه وعده چی

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱۷ ماهگی