۵ پاسخ

من ک زیاد میخورم

من که یبار خوردم

نه خوب نیست
اخه فولیک اسید و این قرصا کار کنگر و اینارو میکنه

سرده خیلی نخور...

میگن خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان مهیار🩵🖇️ مامان مهیار🩵🖇️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی
مامان آریامهر مامان آریامهر هفته سی‌ام بارداری