خانما کنگر تو بارداری ضرر داره

۷ پاسخ

من ماست کنگر خوردم

من که خوردم ماست کنگر

نه اتفاقا اسید فولیک داره

عزیزم خوردن هرچیزی ک توش زیاده روی بشه ضرر داره وگرنه شما با ی وعده کنگر هیچ چیزی نمیشه

من خیلی دوست دارم ماست و کنگر😋

اره خیلی گرمه

نه سرده بخور

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان ارسلان وتودلی مامان ارسلان وتودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شیطون بلا مامان شیطون بلا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۹ ماهگی
مامان باراناوپناه مامان باراناوپناه ۷ ماهگی
مامان آقاشاهان👶👑 مامان آقاشاهان👶👑 ۶ ماهگی
مامان ماهلین ❤️ مامان ماهلین ❤️ ۳ ماهگی