من برا بچه اولم خیلی دلم میخواست و چندبار هم خوردم ولی خب میگن نباید زیاد بخوری در حد کم اشکال نداره عزیزم
نخور زیاد گرمی و باعث زایمان زودرس میشه دهانه رحم شل میکنه
من تاحالا نخوردم خیلی دلم میخواد خورشتش امتحان کنم
به بع نوش جان کنگر
اره میشه مشکلی ندارع
من مامای بهداشتم و یه بار یکی از باردارام کنگر خورده بود و توی ۲۸ هفته زایمان کرد، به گفته دکترش علتش کنگر بوده ولی نمیدونم چقدر درست باشه
توروخدا نخورید دیگه به ریسکش نمی ارزه
خیلی برا معده خوبه خیلی زیاد
مگه دراومده کنگر 😁
یه سوال کنگر باهاش چه غذایی درست میکنن من تاحالا نخوردم نمیدونم اصلا چه مزه ایه
منکه دیشب شام خوردم
اره من خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.