مامانا کنگر میشه خورد. تو بارداری

تصویر
۱۱ پاسخ

من برا بچه اولم خیلی دلم میخواست و چندبار هم خوردم ولی خب میگن نباید زیاد بخوری در حد کم اشکال نداره عزیزم

نخور زیاد گرمی و باعث زایمان زودرس میشه دهانه رحم شل میکنه

من تاحالا نخوردم خیلی دلم میخواد خورشتش امتحان کنم

به بع نوش جان کنگر

اره میشه مشکلی ندارع

من مامای بهداشتم و یه بار یکی از باردارام کنگر خورده بود و توی ۲۸ هفته زایمان کرد، به گفته دکترش علتش کنگر بوده ولی نمیدونم چقدر درست باشه
توروخدا نخورید دیگه به ریسکش نمی ارزه

خیلی برا معده خوبه خیلی زیاد

مگه دراومده کنگر 😁

یه سوال کنگر باهاش چه غذایی درست میکنن من تاحالا نخوردم نمیدونم اصلا چه مزه ایه

منکه دیشب شام خوردم

اره من خوردم

سوال های مرتبط

مامان آریامهر مامان آریامهر هفته سی‌ام بارداری
مامان دنیام مامان دنیام هفته چهاردهم بارداری
مامان دلینم👧🏻🪿 مامان دلینم👧🏻🪿 ۲ ماهگی
مامان آقاپسر👶🏻 مامان آقاپسر👶🏻 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلین و جوجه مامان ایلین و جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ارسلان وتودلی مامان ارسلان وتودلی هفته سی‌ودوم بارداری