خانما آب انار تو بارداری ضرر داره؟

۵ پاسخ

وای عالیه.من اوایل بارداری همش آب انار میخوردم😋الانم خود انار😍

من خیلی خوردم. هیچیم نمیشه. خیلیم خوبه. تازه شبی دوتا اسپرینم میخورم. بیشتر تابستون هم اب انار خوردم

نه عزیزم عالیه
فقط اگ فشارت نندازه
ولی زیاد نخوریا
روزی یه استکان بخور

مفیده اما اگر آسپرین یا انوکسا میزنی با احتیاط بخور و از دکترت بپرس

نه خیلی خوبه. دکتر من گفت روزی یه دونه انار بخورم تا اخر بارداریم

سوال های مرتبط

مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۳ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آیهان و دخملی🩷 مامان آیهان و دخملی🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دیبا🎀💕 مامان دیبا🎀💕 ۷ ماهگی