۴ پاسخ

هیچی در حد اعتدال بد نیست

نه عزیزم بد نیست

دکتر من گفته گلاب ممنوعه

ن دکتر من می‌گفت برا یبوست انجیر رو تو گلاب خیس کن بخور اگه ضرر داشت هیچ وقت نمی‌گفت

سوال های مرتبط

مامان آقاشاهان👶👑 مامان آقاشاهان👶👑 ۶ ماهگی
مامان نی‌نی ها🩷🩵 مامان نی‌نی ها🩷🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمدوعلی🫀 مامان محمدوعلی🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری