دوستان این چیه کیسته؟؟؟نوشته

تصویر
۵ پاسخ

مهم نیست اون کیست
منم دارم واسه بارداریه

فکر کنم کیست لوتئال یه توده پروژسترونه که وظیفش محافظت از جنینه، باز حالا از دکترت بپرس دقیق نمیدونم، چیز مهمی نیست، ولی بنظر نمیاد جایی که رفتی دکتر خوبی باشه چون سن بارداری رو زده دو هفته، بنظرم دوباره یه جای معتبر تکرارش کن

عزیزم جای خوبی نرفتی سونو چرا انقد غلط نوشته سن بارداری ۲ هفته؟!😶

سن بارداری ۲ هفته ؟ 😕😕

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی ۶ ماهگی
مامان ثامن ویسرا مامان ثامن ویسرا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد هفته نوزدهم بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته دهم بارداری
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان بچه کوچولو مامان بچه کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته دهم بارداری
مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 هفته پانزدهم بارداری
مامان فینگیلی مامان فینگیلی هفته بیست‌وهشتم بارداری