شربت اشتها ضرر داره؟

۶ پاسخ

والا پسر منم با اینکه بالای نموداره هی میگن لاغره چیکار کنم بهش میرسم میخوره خب.ضرری نداره به اندازه بدی ولی بیشتر بدی آره ضرر داره

من فقط شنیدم بچه رو عصبی و پرخاشگر میکنه به خاطر یه ماده ای که توش هست

بله ضرر داره

بله ضرر داره

فک نکنم
من پسرم یه سالش بود خیلی بی اشتها شده بود بردم دکتر براش شربت اشتها داد

نه ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۱ سالگی
مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی
مامان آیهان(فندوق) مامان آیهان(فندوق) ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی