۴ پاسخ

فرقی نداره عزیزم منم قدامی هستم.میگن حرکتشو دیر تر میفهمی البته از روی شکم.از داخل که من از ۱۲ هفتگی فهمیدم تا همین الان.

خوب و بدی نداره خلفی و قدامی، فقط سر راهی باشه بده

قدامی ها حرکت رو با شدت کمتری حس میکنن

فرقی نداره. جفت هست نه جنین. ولی سر راهی باشه بده

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۲ ماهگی
مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 روزهای ابتدایی تولد