۳ پاسخ

دخترم خیلی بد غذاس همه مییگن بگیرش ک توی گرما بدتره؟؟

من ۱۹ ماهگی قطع کردم

بلی جانم دخترم یک سال نوماهش است دکتورهامیگن حداقل تا دوسال شیربدی

سوال های مرتبط

مامان رضاو نی نی مامان رضاو نی نی هفته دوازدهم بارداری
مامان رایمندRaymond مامان رایمندRaymond ۲ سالگی
مامان آدرین💙آرنیکا🩷 مامان آدرین💙آرنیکا🩷 ۲ ماهگی