مامانا زیر سر بچتون بالشت میزارین یا نه

۶ پاسخ

دختر من رفلاکس داشت باید میزاشتم

من از ده روزگی گذاشتم واسش

من ازین بالش های فرمدهی گرفتم ایشالا ک وایمیسته روش

منم فقط بالشت فرم دهی میخوام استفاده کنم

نه نمیزارم

تا ۴۰ روزگی میزاشتم بعدش دیگه تو تشک انتی رفلاکس میزارم خودش یه چیزی شبیه بالشت داره

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی
مامان پسر طلا مامان پسر طلا ۱۰ ماهگی