۶ پاسخ

منم بالشت گذاشتم اما خیلی نرمه چون هر وقت شیرمیدادم بالا می‌آورد

خودمم نمیزارم ولی از بالشت فرم دهی از کی میشه استفاده کرد

بخاطر رفلاکس بچم مجبورم بالش بزارم

هیچی نباید بذاری

میگن ی ماه اول هیچی نذارین

من بالشت میزارم ولی نرمه

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی
مامان پسر طلا مامان پسر طلا ۱۰ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی