زیر سر نی نیاتون بالشت میزارین؟؟

نوزاد نوزاد

۱۰ پاسخ

دختر بزرگم از همين روز اول زير سرش بالشت گذاشتم

نه ،ضرر داره

اره بالش فرم دهی

نه عزیز نزار

والا من اطرافیانم همه بالشت داشتن ولی قطرش خیلی کمه
سرشونم خوش فرمه
الان میگن نزارید هرروز یه چیزی میگن
فقط زیاد سرش یه طرف نباشه
بچرخون سرش هرازگاهی به بغل و کف سر

نه اصلا نباید گذاشت من تا دوسالگی بچه هام اصلا نمیزارم

من چیزی نمیزارم

چی بزاریم اگه. بالش نزاریم

نه شال تا میکنم یکم ففط نرم باشه زیر سرش

اره یه کم بار

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین ۱۶ ماهگی
مامان پسر طلا مامان پسر طلا ۱۰ ماهگی
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی
مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد