۸ پاسخ

مبارکهههههه😂😂😂

پریود شدن ملاک است 🥴😁

به سلامتیییییی

حس صبحم مثل حس الانت بود🥲😂😂😂😂😂

چندروز عقب افتاده بودی

تبریک تبرک

سلام خانما من الان چهارماه زایمان کردم سزارین بودم ولی هنوز پریود نشدم بنظر تون چیکار کنم برم دکتر با نه

بسلامتی خخهخ

سوال های مرتبط

مامان نی نی دونه انار مامان نی نی دونه انار ۱۷ ماهگی
مامان توت فرنگی ها🍓🍓 مامان توت فرنگی ها🍓🍓 ۱۶ ماهگی