۱۱ پاسخ

مردا از گوشی نمیتونن دل بکنن

عهههعه ماهم ۷سال فرقمونه😐😂
خیلی بی ربط

🤣🤣🤣

عه عین همسز من 🤣

دقیقاااا بعد جالب اینجاست شوهرم گوشی شو جمع کرد ملکا گریه میکرد😐

وای دقیقا شوهر من امشب مثلا میخاست بچه رو نگه داره تو بغل اش کرده بود گوشی نگاه میکرد ادرین هم نق میزد باز گوشی رو ول میکرد 😂

خودت ۱۸ سالته شوهرت چند سالشه؟

چرا همه مردا مثل همن؟

من نمیزارم حتی کاری کردم باباش هم نمیزاره تلویزیون ببینه چه برسه گوشی😁

عه شوهر منم 😂پناهم میبینم ذوق می‌کنه آرومه😐

😂😂😂😂😂😂😂😂

سوال های مرتبط