آناناس خیلی ضرر داره؟؟
کم بخوری چی؟

۹ پاسخ

خوب نیست

والا اینجا میگن خوب نیست باعث نرم شدن رحم و انقباض و سقط میشه و جدا از اون قند داره باعث دیابت میشه و بهتره اگر میخوای مصرف کنی یک کمپوت بگیری و در طول هفته تمومش کنی یعنی یک هفته طول بکشه خوردنش ولی خانم برادرم میگفت دکترش سر بارداریش گفته بخور و اونم میخورده سر هر دو بارداریش و چیزی هم نشده

دكتر گفت كلا منعه دهانه رحم و باز ميكنه

هرچقدر دوستداری بخور من زیاد میونه ای باهاش ندارم ولی کمپوتشو خیلی دوستدارم تو کم بخور حالا زیادی هرچیزی خوب نیست اما بخور اینقد حساس نباش هرچی میلت کشید بخور

من ک از اول حاملگیم تا الان چند قوطی خوردم چون ویار دارم بهش و خیلی دوس دارم خداروشکر کاری هم نشده

من که هفته ای یه بار میخورم خیلی دوست دارم تا الانم چیزیم نشده یکم به اندازه هوس بخور

من میخورم 👀

؟؟؟؟

چرا خوب نیست من شنیده بودم خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یسنا خانوم🥺😍 مامان یسنا خانوم🥺😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی من🩷 مامان تو دلی من🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندُق💙 مامان فندُق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رضا❤️ مامان رضا❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان رستا مامان رستا هفته بیست‌وهفتم بارداری