سلام خانم ها کسی آزمایش جوابش میدونه

تصویر
۳ پاسخ

عالیه.اونکه ریسک زده،فاکتور سن هست و مهم نیست

هیچ مشکلی نداره سالمه خداروشکر

عزیزم ریسکت زده 1ب 265 اگ درست خونده باشم
من 1به 410بود فرستادم سلفری😢😢باز نظر دکترت مهمه

سوال های مرتبط

مامان آران وآرکان مامان آران وآرکان ۴ ماهگی
مامان لنای مامان لنای روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلیم مامان فسقلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۷ ماهگی
مامان تودلیم💫🌱 مامان تودلیم💫🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری