خانم ها جواب ازمایش قندمه
شمامتوجه میشید جوابش چیه

تصویر
۶ پاسخ

من اصلا شیرینی جات نمیخورم فدات

الان نرمال اما رعایت کن قندناشتا ۹۵

تا‌اونجا‌ک‌خودم‌میدونم قند‌باید ناشتا از ۶۵تا ۱۱۰ طبیعیه برای شما عددش ۹۵ یکم مراقب باش شیرینی کم بخور چون مرزه من ۹۰ بود دکترم گفت مرزه باید مواظب باشم رعایت کردم دوماه بعد ناشتا قندم شد ۷۴ طبیعی

خوبه عزیزم

واقعا
اووف خداروشکر

خوبه مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان نازگل مامان نازگل ۷ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرشینا مامان آرشینا ۹ ماهگی