خانوما از کی نمیشه دیگ طاق باز یا ب شکم خوابید

۶ پاسخ

من که صبح هاپامیشم میبینم به شکمم🫤

وای سخت ترین قسمتش همین ب شکم نخوابیدنه😭🥴

ب شکم ک از الانم نمیشه خوابید چون هم اکسیژن نمیرسه هم جنین آسیب میبینه ، بالش بارداری دی روحه شکل یو بخر که عادت کنی به پهلو چپ بخوابی بیشتر

از س ماه ب بعد

خاهر شوهرم گفت تا ۱۵ هفته اینا تاق بلز اشکال نداره ولی از الان سعی کن رو شکم نخابی
من دیشب به پهلو خابیدم ده بار بیدار شدم سختم بود 😂

شما سونو قلب رفتی؟

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان😍 مامان آقا ماهان😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان Roghayeh مامان Roghayeh هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته هجدهم بارداری
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جان مامان جان هفته بیستم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته دوازدهم بارداری
مامان ناز پسر🩵 مامان ناز پسر🩵 ۴ ماهگی