سعی کن از الان عادت کنی ،، من دو سه هفتس دارم عادت میدم بد قلت نزنم و بیشتر رو پهلوها باشم
من چرخش صد درجه دارم هنوز باورم نمیشه باردارم تا زمانی ک شکمم نزاره دیگ درست بخابم
عزیزم اینقدر به خودت استرس وارد نکن هر بار که چکاپ میری دکتر بهت همه ممنوعیتارو میگه خودش طاق باز خوابیدنم تا ماه پنج فکر میکنم مشکلی نداره منم بچه اولمه همش نگرانم نکنه بهش اسیب بزنم اما این استرست بیشتر خودتو وسواسی میکنه و روت میمونه بعدا که به دنیا اومد با وسواس شدیدت بچه همش سرما میخوره یا هر ویروسی بیاد اول اون میگیره از الان یکم شل بگیر تا بعدا وسواسی نشی 😘
من از روزی که فهمیدم باردارم یه پهلو خوابیدم چون قبلنا همش رو شیکم میخوابیدم دیگه الان دارم عادت میکنم ب پهلو
زوده تا هفته ۲۰ ۲۱ راحت بخواب ولی ب شکم فقط تا هفته ۱۲ الی ۱۳ مجازه اینو دکترم گفت ولی ب پهلورو الان تمرین کن ک اذیت نشی
زوده هنوز عزیزم 😅
فعلا لذت ببرید از طاق باز
چون بعد۲۰ هفته اینا مجبوری کلا به پهلو بخوابی و بعد مثلا ۲۰ دقیقه به پشت خودت احساس تنگی نفس میکنی پس فعلا از پشت خوابیدن لذت ببر 🥲
الان زوده از هفته بیستم به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.