کسی شربت برم هگزین داده بچه ش؟برای چیه؟؟؟

۸ پاسخ

برا سرفه عالیه ن آنتی بیوتیک نیس این

شربت آنتی بیوتیکه برا سرفه های خلطی هست
برا جدا شدن خلط از گلو عالیه

برای سرفه عالیهههههههه اصلا هم آنتی بیوتیک نیست یه شربت معمولیه ولی یه خورده خواب آوره خیلی خوش خوره مخصوصا با طعم آلبالو مخصوص بچه ها

سرفه.

اره دکترش برای دخترم داده بودواسه سرفه

برای سرفه عالیههه……….

برای سرفه خوبه

برای حساسیت دکتر به پسرم داده بود

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا😍 مامان محمدرضا😍 ۲ سالگی
مامان رضاکوچولوم🤍 مامان رضاکوچولوم🤍 ۱ سالگی
مامان جوجه وحشي مامان جوجه وحشي ۱ سالگی