دوستان جفت قدامی خوبع؟؟

۳ پاسخ

منم قدامی از۲۰هفته نی نی روکم حس میکردم ولی الان دیگه گه گاهی پامیکوبه فداش بشم

اره چرا بد باشه منم جفتم قدامیه فقط یخورده حرکتشو دیر میفهمی

اره خوبه فقط حرکت نی نی دیر حس میشه منم قدامی ام🥰

سوال های مرتبط

مامان صالح 💙 مامان صالح 💙 ۲ ماهگی
مامان عزيزم مامان عزيزم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان kayan مامان kayan هفته چهلم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۱ ماهگی
مامان فندوق💙🧿👑 مامان فندوق💙🧿👑 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه هفته بیست‌وپنجم بارداری