دوستان جفت قدامی چطور جفتی هست؟
مشکلی نداره؟

۳ پاسخ

منم قدامی هستم، حرکات جنین رو دو هفتس قشنگ حس میکنم ، قبلش حالت ماهی قل میخورد خیلی خفیف حس میکردم

منم جفتم قدامیه نه مشکلی که نداره ولی حرکات بچه رو دیزمیفهمیم چون جفت جلو بچس

نه نداره فقط حرکات بچه خیلی دیر و کم حس میکنی

سوال های مرتبط

مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورا کوچولو🩷🎀 مامان نورا کوچولو🩷🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان عزيزم مامان عزيزم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 ۸ ماهگی
مامان kayan مامان kayan روزهای ابتدایی تولد