الآنم نمیشه آب هویج خورد؟

۸ پاسخ

منکه دلم جیگر میخواست خوردم نمیشه ک همه چی تو دلمون بمونه

حساسیت زیادی خوب نیست کلا در روند عادی هم هر چیزی باید ب اندازه درست مصرف بشه زیاده روی تو هر جی خطرناک

شما دیکه آخرش هستین چرا نشه بخورید ...گلم اوایل بارداری بیشتر باید رعایت کنی

من از اوایل بارداری میخوردم

من که میخورم

یک لیوان که اشکال نداره برا کسی خوب نیست که چند لیوان بخوره یا هر روز

من که دولیوان بزرگ خوردم

من از همون اول خوردم😕

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا ۱۳ ماهگی
مامان 🅗🅘🅡🅐🅓 مامان 🅗🅘🅡🅐🅓 ۸ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی