ماماناتوهفته من دردسینه طبیعیه؟؟

۶ پاسخ

اره عزیزم

آره طببعیه

من هنوزم گاهی درد دارم

اره عزیزم

بله عزیزم طبیعیه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم هفته بیستم بارداری
مامان حامی مامان حامی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری