سلام مامانا
توهفته ۱۳ طول سرویکس ۳۲خوبه یا نه؟

۵ پاسخ

بنظرم از دکترت نظر بگیر شیاف پروژسترون استفاده کن برای من ۱۸هفتگی۳۱,بود ۱۹,اومد رو۲۵ تازه الان شیاف داده

سلام استراحتت و بیشتر کن زیر پاهات بالشت بزار
برای من ۳۴بود ۱۸هفته شد ۳۰
البته من هیچ استراحتی نداشتم الان استراحت مطلق شدم تا سرکلاژ نشم

اره خوبه طبیعیه تو هفته سیزده منم سی و دو بودم دکترم گفت مشکل نداره

فک کنم ی خورده پایینه
باز از دکترت بپرس

به نظرم از دکترتون سوال کنید

سوال های مرتبط

مامان حسین💕 مامان حسین💕 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان دور دونه مامان دور دونه ۲ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ ماهگی
مامان قند خونه🩷 مامان قند خونه🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجوک طلا مامان جوجوک طلا هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 هفته پانزدهم بارداری
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی