سلام خانمها طول سرویکس 31خوبع یا نه؟

۶ پاسخ

اگر آن تی رفتی اینقدر گفت به نظرم پایینه من آن تی ۴۱ بودم آنورمالی اومدم گفت ۲۸ به نظرم به دکترت بگو برات شیاف بنویسه و استراحت کن

نمیخوام بهت استرس بدم اما واسه من ۳۲بود یهو کوتاه شد زایمان زودرس گرفتم دکتر توی بیمارستان بهم گفت زیر۳۵ یعنی استراحت یعنی احتمال خطر شمام مراقب باش کارسنگین نکن پله بالا وپایین نکن خم وراست نشو اشتباه منو تکرار نکن چون بعدش خدای نکرد فقط ای کاش میمونه که هیچ فایده ای نداره

توهفته شماکمه اگر شکمی انقد بوده حتناواژینال هم بده

عزیزم استراحت کن مرتب خم راست نشو پله نرو دسشویی زیاد نشین زور نزن

ان تی میگن طول سرویکسو؟

مراقب باش پایینتر نیاد. میگن تا ۳۰ خوبه

سوال های مرتبط

مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم هفته بیستم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ ماهگی
مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 هفته پانزدهم بارداری
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان میکائیل 💙🩵 مامان میکائیل 💙🩵 ۷ ماهگی
مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۲ ماهگی
مامان Baby👧🏻🎀 مامان Baby👧🏻🎀 ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری