۳ پاسخ

من برا پسرم نبات داغ درست میکنم اخراش ی زره چای سیاه میریزم
خیلی خوبه برا دل درد اسهالی
فقط نذار چای سیاه زیاد بجوشه با نبات

پیشنهاد نمیدم ولی من عرق نعنا دارم بعد ی نبات تو ظرف رو گاز با حرارت کم آب شد بعد ریختم تو ی استکان آب خورد خیلی بهتر شد

ببرش دکتر ببین مشکلش چیه

سوال های مرتبط