خانما بالا آوردن شیر طبیعیه؟؟

۶ پاسخ

پسر منم کلی شیر بالا میاره در روز

بلههه

رفلاکس هس

اگ پنیر باشه بوی ترش باشه آره طبیعی هست خوب هم آروغ بزنه بالا هم میاره رشدش خوبه ولی اگرشیره زلال باشه با بی حالی و سستی همراه باشه باید ببری متخصص اطفال

زیادمیاره نه
ولی اگه کم بالا میاره پنیریه طبیعیه

رفلاکس داره بچه منم داره خیلی بده

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۴ ماهگی
مامان ایلیا و ایمان مامان ایلیا و ایمان ۳ ماهگی