۱ پاسخ

تب میکنن معمولا یا استفراغ.شکمشو با روغن زیتون در جهت عقربه های ساعت ماساژ بده تا هرچی خورده دفع بشه

سوال های مرتبط

مامان مانی و نورا مامان مانی و نورا ۴ سالگی
مامان نهال🧚🏼‍♀️ مامان نهال🧚🏼‍♀️ ۴ سالگی
مامان 💕آوا 💕آرش💕 مامان 💕آوا 💕آرش💕 ۳ سالگی