۴ پاسخ

موقعه آیی که خواستی گریه کنی یه آهنگ شاد بزار ،

بخاطر به هم ریختن هورمون هات هست سعی کن فکرتو عوض کنی که گریه و ناراحتی نکنی

اره منم اینطوری میشم

گریه نکن🤣

سوال های مرتبط

مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان عایشه گلم 🥰😍👩‍🍼 مامان عایشه گلم 🥰😍👩‍🍼 ۸ ماهگی