مامانا این قسمتم خیلی درد داره و تیر میکشه علتش چیه؟

تصویر
۶ پاسخ

منم درد داشتم دکتر گفت عادیه

طبیعیه خاهر

وای منم به شدت باهاش درگیرم خیلی درد بدیه مخصوصا قسمت استخوان بکینیم

علتش بارداریه😅😂
درد استخوان واژن رو منم داشتم هنوزم گاهی دارم. برا من دقیقا استخوان زیر شکمه که انگار طبیعیه

بهش میگن درد لیگامان.طبیعیه

فک کنم طبیعیه چون منم چند هفته ای اینجوری بودم برطرف شد.
البته اگه عفونت نداشته باشی

سوال های مرتبط

مامان فندوقی😍🌰🩷 مامان فندوقی😍🌰🩷 ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هیرا مامان هیرا روزهای ابتدایی تولد