خانما این قسمتم تیر میکشه چرا 😢

تصویر
۸ پاسخ

طبیعیه عزیزم

بچه رو عصبته
باهاش حرف بزن بچرخه

منم مثل شمام والا به دکترگ گفتم میگه عادیه

عزیزم طبیعیه.مال منم همون جا درد میکنه

امروز برای منم همینجوری بود نمیدونم چرا

به خاطر همون بچس فک کنم داره جا باز میکنه اون عضله ها کشیده میشن

عادیه به خاطر بزرگ شدن رحم و فشار روی کشاله میاد
منم اونطور بود توهفته های تو

برا منم به طرف مثانم

سوال های مرتبط

مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۰ ماهگی
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان آلما مامان آلما ۶ ماهگی