۲ پاسخ

شیر خشک گیگوز دسشویی بچه و باد معدشو خیلی بد بود میکنه مت بچم 4 ماه گیگوز خورد خیلی بو میداد مدفوع و باد معدش ی بار اپتامیل دادمش دیدم کلا اون بوی بد ازش رفت درحدی ک مدفوع میکنه بو نمیده و من نمی‌فهمم ک دسشویی کرده

والا پسر من که شیر خودم و میخوره خیلی بد بو میگوزه🫣😂

سوال های مرتبط