۳ پاسخ

منم قرص لاکتاول شیرافزا هستش واهن وکلسیم بعصی وقتا،لبنیاتم که نمیخورم دندونمم سوراخ شده خخخ

هیچی نمیخورم

هیجی فقط بخاطرکیستم دکترامگا ۳داده همین

سوال های مرتبط

مامان 𝑳𝒊𝒂𝒏𝒂💗🐥 مامان 𝑳𝒊𝒂𝒏𝒂💗🐥 ۱۶ ماهگی