۶ پاسخ

من یه پودر کیک گرفتم خودم یه کیک ساده درست میکنم تزئین میکنم با چای دور هم میخوریم😁🫂کلی ام عکس میگیریم باهم ...خوراکی ام میگیرم یه اش کوچولو ام میپزم...خونوادگی باهم خوش بگذرونیم...اهل جشن واسه این چیزا نیستم واقعا

۳کیلو بود ۱میلیون و پونصد

بنظر من تو ای خرجای گرون شوهراتون اذیت نکنین .یا بجاش پولشو برا خود بچه ها خرج کنین..یا فقط اش دندون ک همیشه رسم بوده .

اینو گرفتم

تصویر

من امروز اینو سفارش دادم

تصویر

من پنجشنبه دارم میگیرم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان علی یاسین مامان علی یاسین ۱ سالگی