نی نی هاتون از کی غلت زدنو شروع کرد؟؟

۹ پاسخ

سرواکسن دوماهگی

توسه ماهگی تازه رفته بود

همون روزی که واکسن ۴ ماهگیشو زد

سه ماهگی

از سه ماه و نیم

از ۴ ماهگی

ازسه ماهگی

یکیش امروز غلظ زد 😍❤️

4ماهو 2هفتش بود غلت زد

سوال های مرتبط

مامان آوینا و پسرم🍭 مامان آوینا و پسرم🍭 ۱۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۴ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی