شیر خشک کمکی ببلاک بهتره یا گیگوز؟

۱۰ پاسخ

گیگوز به دختر من نیوفتاد اصلا تهوع گرفت و دلدرد شدید
نان 1 اوپتی پرو میدم شیر خشم خوبیه
ببین چی به بچت میوفته
ولی نان و اپتامیل خوبن

ا‌پتامیل تعریفشو شنیدم

اپتامیل

آپتامیل

نان کامفورت
کامفورت شبیه ترین ب شیر مادره و برای بچه های زیر ۶ ماهه

هیچ کدوم، ببلاک نفخ میاره و یبوست، بهترینش بیومیله

اونایی که آی آر میدید ب بچه هاتون.یک و دو داره یا نه؟

ببلاک راضیم

من اپتامیل میدم

فقط باید امتحان کنی
من به پسرم اپتامیل نساخت همش بالا میاورد

سوال های مرتبط

مامان سیده زهرا مامان سیده زهرا ۱۱ ماهگی
مامان جانان🐥🫀 مامان جانان🐥🫀 ۴ ماهگی
مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی