آیا خوردنش در هفته های من ضرر داره?😕

تصویر
۱۵ پاسخ

والله هر چی میخورم میترسم تو اینجا همه میگن همه چی ضرره 😂😂

😑😑😑😐🙄اخه چ سوالیه
بادام کجاش ضرر داره

واا خیلیم عالیه

همه چی زیادش ضرره کمش نگرانی نداره بخور استرس هیچی نگیر بچه وزن بگیره بادام تا میتونی بخور ویتامینه

بهترین چیز تو بارداریه من کلی خوردم

ایسگامون کردی😂😂😂🤔🤔

الان میان بهت میپرن میگن این چ سوالیه😂😂

🙄🙄🙄

ضرر ندارع مفیدم هست ولی یبوست میگیری 😂😂

بادوم درختی تو هر تایمی خیلی خواصیت داره مخصوصا پوست کنده

بادام اصلا ضرر نداره مقوی هم هست روزی ده تا بخورین حتما

من عاشق بادام درختی هستم

نه خیلی مفیده

نه خیلیم مفیده

نه خیلی هم خوبه بادام درختی

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هادی مامان هادی هفته بیست‌وچهارم بارداری